Statul vrea sa fie țepuită si prietena mea

Stiti vorba aia – “hotul neprins e negustor cinstit”? Poate deveni regula pentru institutia statului care ar trebui sa-i protejeze pe consumatori.

Sunt un client țepuit, dar știți deja asta. Am postat aici un serial cu pataniile mele la cumparaturi. On line sau direct in magazin.
Pentru prima data, m-am enervat atat de tare ca am fost prostita, incat, in contul ultimei țepe majore, am vrut sa fac plangere la Protectia Consumatorilor.
Mai intai, m-am interesat daca pot s-o fac pe internet ca sa nu fiu nevoita sa pierd timp cu deplasarea la sediul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. Da!, se poate!
Am intrat pe site si am fost neplacut surprinsa sa constat ca pot face reclamatie doar daca nu am ajuns la o intelegere cu cel care mi-a bagat mana in buzunar. Dar eu nu vreau doar o intelegere, as fi vrut si ca prietena mea sa fie ferita de tepe la cumparaturi. Sau colega mea. Ori o cititoare oarecare de pe Facebook. image
Numai mie imi pare incorect?

5 comentarii

  1. Trista tare institutia asta.
    M-am adresat lor la un moment dat in legatura cu o teapa Vodafone.
    Inspectoarea de acolo se lamenta si ea ca a patit-o : “Dar ce putem face …”.
    Cu toate ca am cerut inclusiv sesizarea organelor de drept pentru practica alora, doamna respectiva a rezolutionat fara sa ma intrebe dupa ce am primit o parte din suma inapoi ca “partile s-au inteles amiabil”. Curata indolenta si incompetenta.
    Pentru detalii: http://softdata.eu/prietenul-nostru-vodafone/

  2. Numai mie nu mi se pare ca acea bifa nu este obligatorie? Adica nu are asterisc rosu?

  3. Nu, nu esti singura. Si eu am primit acelasi raspuns cand am vrut sa reclam faptul ca dintr-un hypermarket, dintr-un frigider care avea temperatura adecvata, am cumparat frigarui asezonate de ei, dar care erau stricate. Miroseau oribil cand le-am desfacut folia de deasupra. Am preferat sa ma las pagubasa..

    • N-ar trebui sa ne lasam pagubasi si pagubiti, data viitoare o vom pati din nou!

    • Nu m-as fi lasat pagubasa daca aveam un sprijin in ANPC, dar ei prefera sa nu se bage. Lucrez intr-un magazin care a primit amenda de la ANPC pentru ca un anagajat a refuzat sa vanda un cartus de tigari (conform regulilor interne). Nu imi explic situatia, cum problema tigarilor a fost mai importanta fata de sesizarea legata de alimente, dar nici nu mai vreau sa incerc sa ii inteleg. Eu de atunci evit sa cumpar produse asezonate/marinate/pregatite de cei din magazine si va sfatuiesc sa faceti la fel.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.