OTTER – ţeapa mea de azi!

– Aveti marimea 39?, ma adresez unei angajate de la un magazin de incaltaminte.

– Verific imediat.

Imi aduce, probez, constat ca sunt cele mai comode sandale din viata mea (asa spun eu cand imi doresc ceva cu ardoare) si intreb cat costa. Fata imi raspunde: 270 de lei. Erau reduse! Fusesera toata vara in jur de 400 si acum, pe final de anotimp, cand putina lume-si mai doreste incaltaminte cu degetele pe afara, erau mai ieftine. Merg la casa, le platesc CU CARDUL (un amanunt important), le scot eticheta de pe talpa (pret: 270 de lei) si ma incalt cu noile achizitii. Asta ca sa nu ratez nicio zi din putinele ramase din aceasta vara. Imi pun sandalele cu care plecasem de acasa intr-o punga si urc la un film cu prietenii. Laud necontenit confortul dat de incaltamintea noua si chiar pomenesc pretul ca raspuns la o intrebare.

Se termina filmul si calcand apasat pe incaltamintea din piele intoarsa plec spre casa.

Le aloc sandalelor un spatiu pe cinste in dulap si cand vreau sa arunc punga, vad bonul si imi mai arunc un ochi pe cost – 311 lei. Cum asa?! Doar erau 270 de lei. Erau, dar eu am platit 311 lei, chitanta arata clar. Ma zbarlesc toata si fac cale-ntoarsa.

Ajung la raft, iau sandalele identice cu ale mele, le intorc, vad pretul de 270 de lei si ma duc la casa. Pun sandalele de pe raft pe tejghea si in imediata vecinatate cele cumparate de mine. Doar pretul difera.

Tonul si căutătura mea spun totul din start:

– Astept explicatii si ceva scuze la final, ii spun casierei care imi incasase mai devreme 311 lei.

Cu privirea pierduta, fata cauta in memorie trei cuvinte de servit clientei nemultumite. Le gaseste in cele din urma:

– Nu a vrut nimeni sa va pacaleasca, a fost o greseala. Avem doua produse cu nume asemanatoare si de aici a fost confuzia. Dar eu NU vi le pot da cu 270 de lei, ele costa 311.

– Adica nu este pretul de raft?

– Nu! A fost o greseala.

– Aceeasi greseala de doua ori?, imi exprim mirarea.

– Va putem da banii inapoi.

Am de ales intre a continua scandalul in fata unei doamne care isi asteaptă uluita randul sau primesc banii inapoi de la fata prea putin convingatoare si plec.

O lupta se da in mintea mea – sa plec cu sandalele mult dorite si comode sau sa renunt la ele ca sa nu ma simt inselata. Las sandalele, iau banii si plec cu gandul ca maine ma duc in alta parte sa mi le cumpar. Chiar cu 311 lei, daca asta e pretul real.

Astept acum sa ma sune patronul de la Otter sa-mi multumeasca foarte frumos ca nu le-am adus in vizita si un inspector de la Protectia Consumatorului.

 

8 comentarii

  1. Foarte rau, Ionela! Trebuia sa suni la Protectia Consumatorului, sa aduci Garda Financiara si Politia, numai asa vor invata sa ne respecte. Povesti de genul am gresit nu mai inghit. Oricum felicitari ca ti-ai luat banii inapoi, trebuia sa le dai cu sandalele in cap!

  2. Cică Philip H. Gordon este, zilele astea, cu treburi prin Bucureşti. Ai putea să-i relatezi această tristă situaţie care pune în pericol echilibrul democratic şi chiar statul de drept (la coadă la casierie – n.m.) din România. Parcă iar văd că se duce leul la vale…

  3. trebuia sa le duci si un inspector. si sa faci o poza la raft, ca sa ai cum dovedi pacaleala. de cateva vorbe taioase si chiar si de un articol pe blog nu se rusineaza, dar o amenda ii face atenti si dornici sa nu mai repete astfel de chestii pe viitor.

  4. data viitoare sa te uiti mai atenta la ce cumperi !!
    si cand semnezi chitanta care atesta suma ce va fi luata dupa card !

  5. Ionela, exista in legea pentru protectia consumatorului o specificatie prin care care comerciantii sunt obligati sa iti inapoieze diferenta de bani, daca pretul afisat la raft este diferit de pretul platit de tine la casa. Eu am facut asa in Carrefour, mi s-au incasat 9 ron pt un produs care costa 8 ron la raft. Ma saturasem sa tot iau tepe, asa ca am facut reclamatie si am plecat cu produsul + mi-au dat diferenta de 1 ron…
    Daca faceai o sesizare la Protectia Consumatorului aveai oricum castig de cauza.
    Te poti duce maine si daca pe sandale pretul e tot 270, le faci poze (ca sa ai dovada), le cumperi si ii obligi sa iti dea diferenta (asta daca iti doresti in continuare sandalele). Daca nu vor, le spui ca faci plangere la Protectia Consumatorului. Merita sa mai fie si ei pusi la punct.

  6. Nu esti prima si nici ultima persoana ţepuita sub aceasta forma :(.Din pacate esti ÎNCA o victima care nu face plingere !Cit despre scuze,asteapta :(.

  7. sunteti nebuni!!! Daca ati sti cat e de munca si ce nervi trebuie sa ai sa poti sta cu niste clienti ca voi. Este omeneste sa gresesti!!! vii cu noaptea in cap sa pui preturi ( denumiri asemanatoare, preturi diferite, o lista enorme de articole), sa aranejezi magazinul… pune-ti-va in locul acelor fete care muncesc sa aiba un ban in buzunar pe timpul facultatii …si ganditi-va ca o sa va vina si voua randul sa gresiti!!! si ce ati prefera? sa vina un nebun sa-ti strice ziua sau sa fi intelegator si cu vorba dulce sa stingi scandalul

    • Hopaaaaaaaaaa!, la aproape doi ani de cand am patit-o la Otter, vine cineva si ne roaga sa fim intelegatori cu angajatele. nu despre ele e vorba. si nu despre toleranta e vorba aici, ci despre incalcarea legii!
      PS: unde lucrati, va rog?
      PS 1: nebuna sunt, dar doar pentru ca nu m-am dus la OPC!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.